woensdag 5 december 2012

Woensdag 5 december 2012

Alles wat elektronisch is, doet moeilijk vandaag. Mijn telefoontje doet raar, m'n laptop is erg langzaam en mijn fotocamera is er ook mee gestopt. Het inloggen hier is ook altijd bijzonder spannend maar het lijkt erop dat het toch weer gaat lukken. Hoe het kan, is mij een raadsel - nu is het tweede bericht van deze blog verdwenen :-( Voor elk probleem is een oplossing; ik plak dat stukje hieronder.
Het gaat uitstekend met Tresca. Vanmorgen liep ze voor me uit en toen was heel duidelijk zichtbaar wat voor een flinke buik zij al heeft. Van een lopende poes een foto maken, valt niet mee en nu de camera een blijvende error heeft, hij kan niet eens uitgezet worden, moet ik het maar doen met wat ik eerder op de foto heb gezet.

Vanmorgen:



Ze lag zo heerlijk te spinnen dat ik dat geluid ook wilde vastleggen.

Beide zwangere poesjes, boven de radiator.

Aan haar eetlust mankeert gelukkig niets. Ze krijgt nu natuurlijk extra hapjes.
Het stukje dat opeens verdwenen was:


Ik heb verschillende accounts bij Google en het is nu even erg onoverzichtelijk. Daarom deze foto van Tresca boven de radiator achter de bank als testberichtje. Ik begrijp er niets van - ik heb twee verschillende lay-outen bij dezelfde blog... Dan moeten het wel hele speciale kittentjes gaan worden. Dat kan ook niet anders met zulke fantastische ouders.

Ik begrijp niet hoe het kan maar beide versies van deze blog, de ene is met bruin/beige achtergrond en de andere met wit en geel, zijn toch aan elkaar gekoppeld. Ik ben heel benieuwd hoe dit verder gaat en hoop niet dat het crasht wanneer er juist veel foto's en verhalen in staan. Om misverstanden te voorkomen heb ik de url van de versie met een bruin/beige achtergrond van mijn site verwijderd.

Lekker warm! Ze heeft wel het goede seizoen voor haar zwangerschap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten